Monday 9 June 2014

Situasi yg hampir sama, berbeza orang.


Gempak ah blog nabila shamsudin. Hahahahahaha, berkisarkan tntang ape yg aku penah lalui jugak.
Cuma aku tak duduk asrama sekali dgn senior senior jee. Hahahahahahaha

"Betullah cakap orang kan. kalau
kite ikhlas sayangkan orang, mesti
orang tu akan sedar jugak nanti..
malangnya die sedar saat aku
memang dah tak kisahkan die lagi.
kalaulah die ingat aku selalu cakap
pada die, aku memang tak boleh
sayang ramai orang."

Aku paling suka dgn ayat nii kat entry blog dia tuu.
Haha, hampir sama mcm perkara yg aku dah lalui.
Dan blog aishah tuu pun sama ngan akuu.
Hahahaha

Perkara tuu lebih seronok dgn senior kalo masa zaman persekolahan jee. Bila dah habes sekolah mnengah, nk rasa perkara camtu, rasa mcm dah takda makna. Tak seronok. Hahahahahahaha

Senior yg nabila maksudkan tuu gilerr ego doo. Hahahaha. Perkara kecik jee, tp taknak maafkan. Tp akhirnyaa diorang dh berbaik , and senior tuu............. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

No comments:

Post a Comment