Tuesday 10 June 2014

Dont care they insults me in the vilest ways...


Aku tak faham ah dgn perangai along ngan adk nii. Memasing nk sakitkan hatii akuu -,-
Dh cukup baik ah aku bg pinjam laptop main game.
Nak mintak charger ngan mouse pulakk. Mouse komputer ada, tp taknak guna.

Abah keje. Nasib baik mak takde. Sbb aku harapkan mak yg akan menyebelahi aku.

Pandai pandai korang ah nk charge pakai ape kalo battery laptop dh habes, sbb aku takkan bg charger laptop.
Lantak ah kau nk mengamuk ke apa, tp kalo pape terjadi kat laptop akuu, kalo ada virus or jem, sumpah lepasnii aku takkan bg kau pinjam, apatah lg sentuh!

Tamak sgt, dua dua nak main. Ipad nk main, laptop pun main. Lantak kauu ah dik ngan along.

Aku tak hamak pun dgn ipad tuu, ko tengok ah nnti aku buang game MAT dgn counter strike tuu kat laptop.

Kang aku tak bagi, mengamuk.
Bangang tol ah.

Rasa cam nk berambus je dari rumah nii. Malas nk hadap perangai adk ngan along nii.

Menyakitkan hati tinggal dgn adk beradik lelaki!
Dah besar tp tak reti nk mengalah!
Dasar, masing masing tak nk faham akuu, aku tauu ah aku sorang jee ank prempuan dlm keluarga tuu.
Abg mahupun adk lelaki, sama je perangai lelaki nii.

Aku sedar ah aku sorang je adk beradik prempuan yg takda kakak utk menyebelahi aku, tp tak payah ah nk backup masing masing nk sakitkan hati akuu.

Angah jee yg nampak mcm baik, and tak penah nk memusuhi aku. Maybe sbb angah duk asrama, dan.selalu takda kat rumah.....

Teruk betull ada abg sulung dgn adk lelaki yg tak reti nk faham perasaan adk perempuan tunggal mcm akuu.
Tauu ah korang boleh citer masalah masing masing dgn adk beradik lelaki jee, aku korang singkirkan.

Ye ah, aku kan mcm tak wujud je dlm adk beradik tuu.
Aku dgn blog aku jee boleh luahkan.

Untung ah, orang luahkan mcm mcm dgn adk beradik sndiri tp akuu luahkan pada sebuah gadget, pada sebuah laman blog yg mcm tunggul.
Manusia boleh balas balek utk bg nasihat.
Tp blog?
Blog mcm tunggul, blog tak boleh bg nasihat.

Lantak korang ah.
Lepasnii jgn terkejut kalo aku guna bahasa kasar dgn korang kalo korang sakitkan hati aku lg.
Serius, skarang nii aku dh kerap mencarut. Tp bukan masa ada abah ngan mak.
Hanya masa abah ngan mak takde kat rumah je.

Aku tak teragak agak nk marah korang dgn prkataan bangang.

Sbb aku taknk hormat lg pada lelaki yg tak penah fhm perasaan prempuan mcm along ngan adk.
Aku cuma akan hormat pada perempuan lebih lebih lg yg lebih tua dari akuu.

Rasa menyesal pun ada, knape aku takde adk beradik perempuan............. so jealous to see orang lain ada kakak. Boleh kongsi macam macam. Bilik, pakaian, beg, and everything yg boleh dikongsi sama sama.

I just hope to have that one too, even we dont have any related blood, cause its enough to complete my whole life...........
I dont care who she is, or what she looks like......cause i just need only one.......no, i mean 'that' one.......

No comments:

Post a Comment