Tuesday 10 June 2014

Perangaii 3 Amanah 2014 :)


Assalamualaikum :)
Awal aku bangun harinii, pukul 8 pagi. Sbb terdengar bilik along sbelah main game pasang volume kuat sangat -,-

Pagi pagi dh main game -,- menyampahh aku. Haihhhh.

Lagi 4 hari je cuti sbelum start sekolah balekk. Keje sekolah satu ape pun tak buat lg. Dah ah bnyak keje skolah.
Dengan latihan terancangnya lg...

Entah knape aku pemalas sangat nk buat keje sekolah time cuti sekolah. Mood nk main tuu asyk menghasut aku je :3

Tp last last mesti aku akan buat jugak keje sekolah tuu semua, sbb aku kan pelajar yg cemerlang. Hahahahahahaha. Mana boleh tunjuk perangai malas kt sekolah, tp kalo time kelas arab takpe ah.
Haha, kelas arab seronok sbb kengkadang ustazah jd terlupa nk mengajar sbb bebudak perempuan suka ajak ustazah sembang sembang. Hahahaha. Tuu yg seronok tu, diorang cuba alihkan perhatian ustazah. Hahaha. Lepastuu yg lain yg tak berborak ngan ustazah tuu, apalagii start ah buat keje memasing. Hahahahaha.

Yg paling bestnya, dapat ah keluar rehat lagii wlaupun time rehat utk arab dh habes pukul 2.

Hahahahaha. Ustazah ustazah ~

Kalau belajar arab punn, smua rilek rilek jee. Bukannya tak dengar usatazah ajar apa, cuma taknak stres stres sgt belajar. Ye ah, pagi dah belajar macam macam. So utk petang pulakk rilek rilek ah sikit.
Hahahaha.
Walaupun kami buat camtuu tp act kami sayang sbenarnya dgn ustazag. Hihihi....

Tp, main main jugak, PT3 dh nk mula start nii bulan 7 nnti.
PT3 yg pertama buat, KKQ.l Hahaha, takpe KKQ insya Allah bolah jawab dgn baik.
Utk subjek sejarah dan geografi, takda lg ujian bertulis mcm peperiksaan. Sbb subjek sejarah n geografi cuma ada kerja lapangan/kerja kursus/folio/persembahan.

B.melayu ngan b.inggeris je yg ada ujian bertulis termasuk dgn ujian lisan -,-

Susah gak kot PT3 nntii. Aku tak tahan kalo nk kene buat folio or kerja kursus. Sbb aku tauu aku takkan boleh dpt markah penuh kalo kertas folio tuu putih dan warna dakwat pulak cuma warna biru ngan hitam je. Hahahahahahahahaha

Wlaupun nama je PT3, tp tak boleh nk buat main main sbb penilaian terletak kat kerja kerja tuu semua, termasuk dgn adab adab dlm kelas, dgn guru.

Mungkinn aku perlu berubah mnjadi pendiam dan paling rajin dlm kelas. Hahahagagagagaga. Tp hakikatnya aku mmg pendiam pun dlm kelas. Hahaha

Ayat pertama nabilah masa masuk kelas ialah "Aniss, tandas!!"

Hahahahahahahahaha, lepas nabilah dah panggil aku tuu, ada ah telinga yg tajam dengar pun kata "nak ikut!!!"
Hahahahahahahaha. Mmg kaki nak ke tandas ah diorang nii. Hahaha

Tak ubah perangai dari skolah rendah lg asyk nk ke tandas je.. Pastu pulak nk buat tandas tuu mcm tandas sendiri. Hahahahahahahahahahaha

No comments:

Post a Comment