Thursday 19 June 2014

The waffer tralalalalala :>


Haa siap pun latihan ulasan bahasa melayu :>
First time ni buat ulasan. Form 3 mana ada blajar buat ulasan, tp disebabkan PT3, smua kena blajar cara buat ulasan.
Hahahahahaha sedih en form 3 tahun ni?

Tp tah laa, sekejap je aku boleh dapat idea nk buat ulasan Kebaikan Amalan Bercucuk Tanam. Hahahahaha hebat en aku?  *angkat kening

Dan akhirnya,...... Dapat pun mesej tadi !!!!!!! Yeahhhh :>>>

Hahahahahaha, aku tak kesah pun bila dapat. Bagi je bila bila masa yg dia free, aku on time je.
Hahahaha

Tp kan,..... Sepatah sepatah msej yg dia hantar --'
Semalam dpt satu msej dan aku dh balas. Pastu harini dpt satu msej dan aku dh balas.
Ke dia mmg suka msej ngan orang satu hari satu msej je. Hahahahahahahahaha

K, jangan penah pertikaikan apa yg orang buat.
Jadilah diri sendiri. Hahahahahahahaha
Merepek je aku nii --'
K bye. Waffer ~

No comments:

Post a Comment