Sunday 8 June 2014

They know.


Seronok dapat main game Dota tengah malam camnii. Dengan dapat online lagii, mmg ah seronok.

Tp tetibe lak rasa tak tenang nk main game lg. Asyk kalah je!!
Ye ah, adk kata aku pro kot main Dota nii. Haha

Bukak fb, haaa amek kau.
Adoiii, deepnya ayat kat fb tadi.
Haihh, nampaknya aku tak bebas sepenuhnya lg nii, mcm mane dia boleh tauu --'
Sepatutnya link blog aku nii dia dah lupa and padam. Haihhh, masih terikat lg aku nii.

Camne aku nk buang gmbar tuuuh T_T
Nii yg buat aku rasa nk nanges nii malam malam camnii.
Makkkk T_T
Mak T_T

"lagi lagi gb kat dompet"
Gmbar kt dompet? Gmbar ape?
Oh noo, jangan laaaa dapat tauuu T_T
Tak, aku tak pakai dompet punn.

Stop laa, berhenti ah tanya soalan tntang dompet. Naik panas dah nii badan akuu T_T

No comments:

Post a Comment