Monday 30 June 2014

PT3 is predator...

Bila perut mula lapar, aku hampir terlupa tntang exam PT3 Geografi dgn Sejarah yg mula hari Rabu nii.
Hahahahaha

Hari Rabu  ni 2 Julai dgn mula perbincangan tugasan utk cari maklumat nk buat rencana 300 patah perkataan ke atas.
Lepastu 10 Julai baru start exam Geografi yg sbenar.

PT3 Sejarah mula buat perbincangan hari Isnin 14 Julai.
Exam Sejarah pulak 17 Julai.

Terseksa giler bulan Julai, Ogos, September dgn Oktober ada exam PT3..
Aku nk beraya pun mesti tak puas --'
Asyk dok pikir pasal PT3 je.
Nk lulus nk lulus.
Taknak gagal T_T

Harini dh ah satu hari melekat kat laman ilmu dngar taklimat PT3.
Bosan aku dngar asyk asyk PT3 PT3 PT3 and PT3 --'

Bila lah nk kembalikan balek PMR ?
Aku tak tahan doo bnyak nk kena buat karangan.
Satu rencana je dh kena buat lebih drpd 300 patah perkataan.

Kena perah otak lagi ah jawabnya sepanjang 4 bulan yg ada exam.

Cuma kalau boleh, bulan Ogos time raya nanti, jangan ah buat apa apa exam. Hehehe..
Aku nk raya puas puas XD

Hahahahahahahahahahaha

No comments:

Post a Comment