Friday 27 June 2014

Bloggerianss :> hahahaha


Tabah adalah bila dia dapat
sembunyikan segala-galanya dan
hanya mempamerkan cahaya
kegembiraan, menggembirakan
manusia dengan sisa baki yang
mereka ada..Bukan membiarkan
manusia mengalirkan air mata
melihatnya..

Bila aku akan dpt peluang utk rasa smua tu?
Ramai kenalan bloggers aku dh rasa, cuma aku je yg belum lagi...
Seronok je diorang ada yg citer kat aku...

"Kau pun rasa sama ngan aku ke? Takpe, nanti penghujungnya kau akan rasa jugak mcm aku ngan yg lain. Kau sabar dan tunggu je."

Thanks utk kata kata tu korang :)
Tp bila lagi doo aku nk sabar. Dh nk hujung tahun dh niii......hmm...
Korang tak tau betapa egonya sikap dia.. Sampaikan aku kena mintk maaf bnyak kali, aku kena explain bnyak kali kat dia...
Aku terima dgn redha kot kata kata dia.... Wlaupun dia tak maki aku, tp cara dia panggl aku dlm msej/chat aku, kat situ aku dh boleh nampak yg dia takkan nk terima aku..

Well, kan aku dh kata "I'm used to it"

Aku sabar je doo..
Korang ah yg paling beruntung, sbb dh dapat apa yg korang nak. Lagipun korang senang ah, sbb kebanyakan korang tinggal kat asrama dan mudah nk jumpa, face to face, nk mintk maaf tu smua....

Aku sekolah harian, so susah sikit nk face to face nii.
Lagipun, rumah dia lebih jauh kot.
Tu pun yg paling dkat, rumah atok dia...

Tp bukan senang nk mintk maaf kat dia, mcm mcm kang dia tanya.....
Dan kalau dia dh maafkan aku sekali pun, takkannya dia nk senyum senyum or nk berborak sekalii....

Aku dh cuba gak nk try guna cadangan korang, tp... tau tauu jelaa, aku kan penakut...

Takpe, mungkn penghujung aku lambat lagi :')
Aku tunggu..
Dan aku akan ingat kata kata korang, "Once kau dh dapat dia, jangan sakitkan hati dia and try to be more matured mcm kami yg duk asrama nii :)"

K, thanks weh :)
Korang tunggu je perkembangan terbaru aku nanti. Hahahaha.
I won't give up :>

No comments:

Post a Comment