Saturday 28 June 2014

Hari Pertama Ramadhan Al Mubarak :)


Assalamualaikum :) Salam Ramadhan Al Mubarak :) dan Selamat Berpuasa :)

Ni excited punya pasal la ni pagi pagi lepas sahur, dh bukak blog. Rajin kan aku? Hahahaha. Takda ah, aku mmg selalu sngt tak tutup laptop ni.
Biarkan je laptop mood 'Sleep'.

Seronok dpt sahur dgn ahli keluarga yg cukup mcm harini :)
Betul la kata orang, bersahur ni ada bnyak kebaikannya. Antaranya, dapat mengeratkan hubungan silaturrahim dgn keluarga.
Ye ah, kita kan makan ramai ramai dgn keluarga.
Ada yg tak dpt makan dgn keluarga ramai ramai, tp takpe, kepahitan tu nanti akan digantikan dgn kemanisan.
Hmm, hahahahaha.

Yg paling tk boleh blah moment ketika sahur td, adk nampak sayur kubis pastu jd semangat nk makan. Hahahahahaha
Abah letak sayur kubis tu bnyak bnyak kat pinggan aku, aku dh la tak suka sayur kubis --'
Hahahaha. Sbb abah ingatkan yg cakap nk makan sayur kubis tu aku. Hahahahahahaha

Angah pulak dh balek rumah hari jumaat kelmarin. Tp 2 hari je dia ada kt rumah :/
Harini dh kena balek asrama balek. Nk ikut ah mak ngan abah hantar angah nnti. Dh lama tak pegi sekolah angah.
Mana la tauu dapat jumpa akak Zahidah a.k.a. Jdot lagi ke..
Hahahahahahahaha

Alhamdulillah, kenyang dah sahur td :)
So, dh solat subuh. Lepastu,...... MAIN GAME !!!!
Yeahhhh :> hahahahahaha

K. Got to go. Bye :)
Selamat Berpuasa :>

No comments:

Post a Comment