Wednesday 25 December 2013

Had a worst and its so worst and very worst moments :/

Its so terrible and im gonna die!!!! Huhu. Gurau jee

Sepanjang kat kampung, 4 hari 3 malam, macam macam perasaan yg aku rasa. Boring, happy, marah, sedih, menyampah dan ape tah lg.
Ingatkan duduk kampung boleh laa nk relax relax sikit, tengok sawah tp macam macam yg aku dengar.

Boring- sebab kat kampung takde geng nk ajak borak. Lagipun kat kampung, banyak lelaki. Aku balek awal sehari sebelum mak ngan adik aku sampai kampung. Balek dari kampung pun aku balek awal sehari sebelum mak ngan adik aku. Tak penah lagi aku balek kampung tanpa mak.

Happy- kalo balek kampung, duit poket aku slalu penuh :D hahaha. Makcik makcik sedara aku smua bagi aku duit masa aku dh nk balek dari kampung tu.

Seronok- at least, kat kampung, mak lang bagi aku kerja kat dapur. Huhu. Ada jugak benda yg aku boleh buat slain tidur. Maklang suruh aku potong bawang, wlaupun pegang pisau pun tak reti, tp alhamdulillah, slesai aku potong bawang. Hahaha

Menyampah- sebab adik aku slalu nk sakitkan hati aku waktu waktu aku tengah mood baik. Hmm. Sabar je laaa ~

Marah- camne la aku tak marah wehh, tetiba je masa tengah main game angers of stick, aku dapat msej dari amira suruh call dia balik. Aku bukan marah sebab dapat msej call dari mira, tp marah pasal benda yg mira nk bagitau tuu. Aku call mira, then dia cakap yg twitter aku makin teruk :/ sebab ada gambar bogel kat twitter aku. Hmm. Miraa cakap hacker tu ada letak gambar bogel kt twitter aku. Bongok punya hacker -,- dasar indon! Puihhh ~ twitter tu app berharga aku tahu tak! Dungu punya hacker indon T_T   last aku on twitter masa sebelum aku bertolak balek kampung tu, aku tengok twitter aku masih okay lagi. Hmm. Aku taktau semua nii, sebab kampung aku line tak kuat sangat. Kalo line kat kampung kuat, aku sanggup je guna rm2 utk internet semata mata nk tengok twitter aku. Huhu. Wehhhh, habes ah twitter aku :/ miraa mintak password twitter aku sebab dia nk tolong aku deactive twitter aku tu. Dia mintak tlong zaid sekali. Btw, thanks a lot ye mira ngan zaid. Dan akhirnya, twitter aku dh deactive 1 bulan mulai dari 23.12.2013 sampai  23.1.2014.

Sedih- bukan sebab masalah twitter je, tp masalah lain pun ada. Tu laa, orang yg aku percaya, orang yg aku dengar nasihat dari dia slama nii, rupanya khianat aku dari belakang. Hmm. Even kau bukan sebaya aku, kau lebih tua dari aku tp tau tak, aku hormat kau sbenarnya wlaupun kita slalu bergurau. Hmm. Apa yg kau nak sebenarnya pun aku tak tau ah.

'Fyi' hacker indon: aku tak kenal kau, wahai hacker. Hmm. Kau kenal ke, hacker? Huhu. Tolong pulangkan kembali acc twitter aku dan jangan hack twitter aku dah. Okay. Kerjasama anda amat diperlukan dan amat saya hargai. Haihhh ~ thanks ~

No comments:

Post a Comment