Thursday 19 December 2013

No more trust >< kau buat kepercayaan kau kat aku hilang sepenuhnya !

Serius aku tak jangka yg kau sanggup buat mcm nii sampai ke tahap mcm tu sekali. Kau memang nk tengok aku sengsara ke? Kau memang tak pikir aku boleh tau semuanya wlaupun kau dah tutup semuanya, tp kalo kau nk tau, dengan senang je aku boleh tau semua rahsia nii

Aku rasa mcm bodoh je kenal kau dh nk dekat setahun. Macam orang bongok aku pikir semua nii. Kau nk tau pape pasal aku, kau tanya jela straight to the point kat aku, tak perlu ah nk tanya dan berahsia dgn orang yg rapat ngan aku atau yg banyak tau pasal aku. Kau tau tak, slama nii aku percaye kt kau. Macam orang bodoh aku ikut banyak nasihat kau. MACAM ORANG BODOH, tahu tak !??

Aku akui, mmg bodoh aku percayakan kau slama nii. Maybe lepas nii aku dh tak bnyak chat or pape dgn kau, kalo kita chat pun,maybe aku tak jujur sgt dgn kau. Kau taktau yg aku dah tak percayakan kau, tp nanti dah lama, mungkn kau akan tau.

Mula dari saat nii, aku dah tak boleh pcaye kat kau lagi. Aku percayakan kau slama nii, aku citer macam macam kat kau, tp kauu hancurkan kepercayaan nii. Sekejap je aku percaye kt kau. So pasni dah takda lagi kepecayaan aku kt kau. No more! Full stop.

Sincerely,
Orang bodoh yg percaya kata kata dan nasihat kau selama ni.

No comments:

Post a Comment