Monday 9 December 2013

Its almost 2014 :>

Tadi sembang sembang dengan mak pasal hari keluarga semalam. Tiba tiba mak tengok gambar gambar aku yg adik tangkap semalam, mak cakap aku makin matang. Hahaha. Ohh seronoknya bila dengar ada yg panggil aku dah matang XD, yelaa selama ni sape je yg kata aku ni matang? Semua kata aku tak matang -.- Mak tak caye tahun depan aku dah naik form 3 dan akan menggalas tanggungjawab yg besar kat sekolah sebagai pengawas :) aku sambung balik tugas lama aku masa sekolah rendah dulu. Rasa tak sabar je tahun depan. Hihihi. Selamat tinggal ahli koperasi, selamat datang pengawas :) wahhhhh ~
Tahun depan kena la jadi matang sikit depan kengkawan. Tak boleh bwak phone, tak ada lagi menyakat azrina tu, tak ada lagi pukul memukul alia afiqah dan tiada lagi tugasan di koperasi. Yippyyyy ~~~~~

No comments:

Post a Comment