Saturday 14 December 2013

Merepek! Nonsense ><

Aku benci betul ah soalan merepek dan soalan menyakitkan kat ask.fm :/ kau dah tauu pasal dia yg aku taktau, pastu kau ckap kat aku, memang menyampah ah aku doe.
Aku taktau pape pun pasal tu tentang dia, tp kau tau :/
Hmm. Dari mana kau tau semua tu?
Dah ar nama kau pun aku taktau... tanya pasal macam tu kat aku, buat aku teringat someone ni, aku rasa aku kenal kau weh :/ kawan sekelas dengan aku kan? Hmm. Kau dari tahun lepas lagi buat mcm nii kat aku. Aku taktau ape kau nak. Semua yg aku hampir dapat, semua kau rampas balik. Apa aku buat kat kau sampai kau buat aku mcm nii weh :/

Kecewa ah aku dgn kau skarang nii. Maybe kat skolah, kat dlam kelas aku layan kau dgn baik, tp aku fkir lain pasal kau. Kalo betul kau yg tanya tuu, apasal tak jujur je dgn aku? Kau boleh msej aku, kau ada num phone aku.
Perluu ke kau buat semua nii :/
Kalo aku tanya kau pun, kau takkan jawab jujur :/ sbab aku penah tanya mcm nii kat kau dulu, dan jawapan kau semua tipu. Dah last last aku hampir lupa semua tuu, baru kau nk jujur dgn aku :/

No comments:

Post a Comment