Saturday 14 December 2013

Hari Keluarga ^^

Assalamualaikum :) selamat malam.
Masa 7.11.2013 haritu, ada hari keluarga kat riverterrace, ulu yam. Anjuran sekolah menengah lama abah. Ramai tu takde ah ramai mana pun kwan abah datang, tp boleh laaaa ~~

Abah tempah bilik kt resort tu.Kwan kwan abah semua dari jauh dari uluyam, kcuali kami skeluarga. Kwan kwan abah semua sporting, dan ada sorang kwan abah tu muka mcm pelakon citer runningman yg nama "Haha" tu . Nk dkat sebijik je muka diorang, dahla suka buat lawak. Hahaha.
Anak anak dorang kbanyakannya perempuan dan sebaya dgn aku rupanya :o
Seronok 2 hari 1 malam kat sana. Aku takde kawan kt sana, kcuali adk aku -,-
Ada sorang budak pmpuan sebaya aku nii, dia baik pastu bila terserempak aku, dia akan senyum. Act, aku tau dia nk kenal kenal ngan aku, tp dia malu. Aku dah tau nama dia sbb adk dia kawan dgn adk aku masa mandi sungai.
Tp overall, semuanya seronok. Enjoy ^^
Hehehe, tinggi aku dah hampir sama dgn mak.
Gambar tunggang terbalik -.-

No comments:

Post a Comment