Wednesday 25 December 2013

Rasa makin bersalah pulak ~T_T~

Everyone experiences guilt at one
time or another during their life.
While some guilt can induce
positive change, it can also
become self-destructive, wasting
energy and adding stress to your
life. Tp tak semua perasaan bersalah tu boleh mengubah orang. Rasa makin bersalah pulak. Hmm. Dan skarang dah nk pukul 11.30 pagi, masih takde lagi mesej yg masuk :/

Kenapa takde msej lagi nii. Ke msej yg aku hantar tu menyakitkan hati? Maaf sesangat ><
Tolong laa, kalo kau rasa bersalah, aku lagi rasa serba salah. Aku taknak sakitkan hati sesape. Aku takut betul la kalo kau tetibe benci aku pulak. Lagi lagi kalo kau berubah jadi mcm orang asing bila jumpa aku. Buat mcm tak kenal aku, lagi laa ~ Haihhh ~

Bila teringat kt 'botak', tetibe rasa rindu pulak. Hahahahahahahaha *utk pengetahuan, gelak dapat mengurangkan stress.

No comments:

Post a Comment